fredag 29 oktober 2010

Tömde minneskortet till kameran

och hittade några fina sommarbilder. Längtar redan...

Frejas hand i min.

En allvarlig Aaron på Olofs båt.

Stormig seglats till Åland.


Aaron på pappas gungande segelbåt.


En överlycklig Freja på Ville Viking-båten.


Gårdagens intensiva kväll blev en lättsam fredag. Efter en super trevlig dag på jobb, då jag bl.a. förgyllde en patients dag, så känns det helt bra. Igår ville jag ännu byta arbetsplats, idag tror jag att jag stannar kvar. De värmande orden jag får höra nästan dagligen, som t.ex. "Roligt att du är tillbaka", "Skönt att höra din röst" eller "Du är alltid lika glad", väger mera än allt skit vi verkar få över oss nuförtiden. Det är för dem jag finns där, för dem som uppskattar det arbete vi gör.

Over and out från Strandby.

Inga kommentarer: