måndag 15 november 2010

En lättad morsa

Nog är vår son så himla duktig. Blodprovstagningen kan jag nästan påstå att gick smärtfritt. Aaron var förbannad över att vi höll i honom men bara jag släppte, så var han hur glad som helst igen.

Idag mådde Aaron betydligt bättre. Febern har släppt, hade kring 38 i morse och med Pronaxen fick jag ner den till normala grader. Blodproven visade att allt är ok, så nu kan jag/vi pusta ut & göra vad vi kan för att få honom i trim igen. Nu gäller vitlök, c-vitaminer & snälla bakterier för att rusta upp ett sjutusans försvar mot alla bobbor där ute! Aaron ska dessutom få vila hemma ända till torsdag.

Den här veckan har jag heller inte fullbokad vecka, endast pensionsmiddag på onsdag & lite träning. Ska försöka tillbringa tid med barnen istället, känner att båda barnen behöver det. Helgens program är kanske mindre trevligt med begravning men det känns riktigt okej att det inte gick att få dem nånstans, utan att vi istället alla kan åka tillsammans.

Inga kommentarer: