söndag 27 mars 2011

Dagens bild - En person som alltid ställer upp för dig

Det finns många personer som allt som oftast ställer upp för mig.

Min mamma ställer så gott som alltid upp som barnvakt, om hon bara är ledig men hon fick ju redan vara med vid första bilden. Så den här gången tänker jag lägga ut min pappa:




Vi skulle inte bo i vårt hus än idag om det inte varit för min pappa. Utöver elarbetet så hjälpte han oss även med golvet, våra trappor & vår terass och bara den värsta snön smält, så kommer han att fortsätta med terassarbetet som blev lite på hälft pga den tidiga vintern. Pappa & hans sambo hjälper oss ofta oxå med barnen, speciellt sommartid då de bor nere på stugan här i Strandby.

1 kommentar:

Unknown sa...

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar på min blogg, vinn valfria skor från crocs eller presentkort på 300 kr till en fotobok (alla som är med och tävlar får ett presentkort på 150kr så ALLA vinner!)
Så passa på att gå in och anmäl dig!:)