onsdag 28 september 2011

Buzzador

Har varit med i Buzzador länge redan men eftersom antalet buzzare är stort tycker jag man sällan får pröva nånting. Men nu hände det. De valde mig :)

Den här gången får jag & tio andra pröva på Doves nya Intense Repair Express balsam. Delade idag ut samtliga småburkar åt lagkompisarna. Nu hoppas jag på ivrigt testande & rapporterande av dem. Tränar gör vi ofta, vilket betyder mycket tvätt av luggar.

Håret har i alla fall fått sin första omgång av balsamet & hittills är jag nöjd :)

Syrran min buzzar Vanish som hade passat Aarons nerklottade kläder perfekt. Fick ju såklart några påsar med pulver att testa med på hans kläder. Ska bli spännande och se om Vanish fungerar så bra som de lovar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Har redan funderat om jag gjort något fel då jag registrerat mej,då inget hörts därifrån,men nnog är det väl bara o snällt vänta. Häftigt och få vara med o testa :-)))

Janina sa...

Har fått mitt tredje paket, ha varit med lääänge så de är bara att vänta och mitt i allt får man vara med :)
första va visst pepsodent tandkräm,sen va de nån salva och nu Dove hårmedlet.

Nea sa...

Berätta sen vad du tyckte om Vanish! Jag har blivit lite besviken några gånger.

Jessica sa...

Dove kampanjen passar oss utmräkt... delade också ut proven inom laget :)
Vanish är jag med i nu också, positiv är jag till esikäsittely-sprayet... får bort en massa fläcker.