lördag 10 september 2011

Nyklippt

Gillar Skanssi mer & mer. Tittade in i en av frisörsalongerna & kollade om det fanns ledig tid för en liten herreman. Ni är välkomna om 20 minuter, sa damen bakom disken. Så nu är Aaron lite jämnare i luggen igen. Trodde klippningen skulle gå helt åt skogen men han satt så snällt & lätt henne klippa. Frisören belönade Aaron med en slickepinne & begärde 20 € av mig. Vet inte riktigt vad jag tycker om priset. Lön måste ju frisörerna få & klippandet av Aarons skalle tog dryga halvtimmen, så summan tycker jag är riktigt okej. Visst jo, jag kunde ha klippt honom själv men jag undrar om han hade haft öronen kvar efter det.

2 kommentarer:

L8 sa...

Vad önskar sej herremannen till födelsedagsgåva undrar Gudis

PÅ STRANDBYUDD sa...

Markus hälsar att du får gärna köpa nånting i klädväg. Allt du köpt hittills har fått mer än godkänt :) Han använder str 98 nu.