fredag 16 mars 2012

Buzzar den här gången kattmat


Blir alltid lika förvånad när jag blir antagen att buzza produkter med Buzzador. Den här gången är det kattmat som gäller av märket Purina & serien heter One. Det talas om något tre veckors test då katten ska sprudla av energi, pälsen ska glänsa fint & magen ska fungera bra. Kanske det här är maten som får Wagner att vilja vistas utomhus...

Wagner gillade i alla fall käket & han vräkte i sig maten så fort att jag inte fick honom fångad på bild. På någon minut hade han tömt matskålen & när den var tom anföll han påsen.

På måndag tänker jag dela ut missemat till samtliga kattägande arbetskompisar & jag hoppas att också deras katter tycker om Purina lika mycket som våra. Ska bli spännande & se hur mycket humöret ändrar på dem oxå :)

2 kommentarer:

Linda sa...

du får gärna ge ett paket till mig oxå. fick inte vara med o buzza själv denna gång.

PÅ STRANDBYUDD sa...

Jag har redan satt undan ett paket åt dig :)