söndag 11 mars 2012

Dit for den helgen

Typiskt att man hade arbete en dag som denna då solen sken från klarblå himmel & mätaren visade +5 grader. Vädret spelar ofta in på patientmängden & så även idag, då besökarna var få.
Har börjat tömma klädrummet. Flyttade bort de gamla IKEA-ställningarna i veckan & idag hade Markus tagit ner en del av skenorna från väggen. Tog ingen före-bild av klädrummet, hade ändå inte kunnat lägga ut den på bloggen, hade skämts ögonen ur mig. Lovar att lägga in en bild bara allt är på plats.
Gårdagens trista väder fick mig att gå igenom barnens klädskåp & hittade en stor låda fylld med Aarons för små kläder. Fattade kameran i handen & plåtade ihop ett 80 delar stort klädpaket, som jag senare under kvällen laddade upp till försäljning på Huuto. Över 200 har redan klickat upp paketet & budgivningen är i full gång. Alltid lika spännande att följa med hur summan ökar!
Imorgon bitti blir det både besök på laboratoriet & röntgen. Däremellan ska Aaron också på öronkontroll & jag håller tummarna för att örat är skick. Snorandet & hostan upphörde med andra kuren men nu har han igen ätit sämre & varit oroligare på nätterna.
Såg nu att det lovats betydligt kyligare i Stockholm på onsdag. Hur kan vädret svänga så där? Hade suttit fint med varmt vårväder men huvudsaken är nog att det är uppehåll.

1 kommentar:

Anna sa...

Om Aarons öra inte är i skick så rekommenderar jag stort örontuber...