fredag 16 mars 2012

Reklamation 2

Vad är det med allt jag beställer? Vinterskorna från Brandos var ju defekta. Efter tredje paret & byte av märke så hittade vi till sist ett par fungerande skor åt Aaron. Efter all rumba fick jag faktiskt ett presentkort till Brandos.

Skrev ju om de härliga Me&I kläderna i ett tidigare inlägg. Beställde i samma veva en traktor-blus åt en arbetskompis, som vi hittade ett hål på. I veckan kom den nya tröjan & den verkar felfri. Dubbelkollade oxå mina barns kläder, hittade inga hål men råkade av slump under kryssningen se att hela hans lejon-blus är helt åt skogen sydd!


Ena axelsömnaden är flera cm kortare än den andra, vilket resulterat i att hela ena ärmen är mycket närmare mitten än den andra. Kontaktade kundtjänst & fick nyss svar att jag kan skicka tillbaka den oxå trots att vi använt den & tvättad den. I väntan på ny tröja då. Hoppas det finns en kvar åt oss.

3 kommentarer:

Nea sa...

Va uselt! Det känns ju som att firmorna prånglar ut dålig kvalitet och hoppas på att vi inget märker!

Anna sa...

Och jag som tänkte att det var "laatumerkki". Höh

PÅ STRANDBYUDD sa...

Tror helt samma, Nea.
Tänk att av fyra plagg så var två defekta. Det är ganska stor procent det.