torsdag 19 april 2012

Åker 1 kg lättare till Åland

Nu pratar jag inte om min packning utan om min vikt. Dieten har gett resultat & på en vecka har jag förlorat 1 kg i vikt. En sådan viktnedgång syns ju ingenstans men jag är nöjd över att det är på väg åt rätt håll. Funderar mycket på vad jag stoppar i mig (syrran skrattar nog säkert nu, lunchade kebab tillsammans med henne idag) & försöker motionera på något vis dagligen. Eftersom crosstrainern står mitt i vardagsrummet, så har jag inga ursäkter mera för att inte träna då jag är ensam med barnen.

Imorgon bitti bär det av mot Åland & tjejträffen. Det är drygt ett halvår sen vi sågs senast & jag vet att vi kommer att ha roligt. Mindre roligt att jag så gott som hela dagen haft magbesvär & att det även i skrivandets stund gräver det på. Hoppas att en god natts sömn gör susen.

Väskan är packad. Tur att det finns butiker i Mariehamn ifall man skulle glömma nånting. Höll redan på att glömma simdräkten men sprang fort & la den i väskan nyss. På programmet står bl.a. bubbel- & bastubad på Mariebad på lördag. Saknar redan barnen men ska ännu vinka av dem hos dagmamman imorgon innan jag fortsätter till Åbo.

Gäääsp! Nu mot sängen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen till Da Kåbb! :)