onsdag 13 juni 2012

Bildserie


Sakta men säkert börjar vårt hus blir färdigt. Hittade två gamla bilder här på bloggen, som är tagna för en tid sedan. Undrar om vi bodde här när den mellersta bilden är plåtad men troligtvis inte eftersom pipan saknas. Det arbete som vi utför nu är ju så himla skoj, då man ser en klar förändring med allt man gör.


Vimpeln, som Markus fick i födelsedagsgåva ifjol, har hängt uppe ända sedan våren. Flaggstången, som jag fick av julgubben för några år sedan, är nog en av de bästa gåvorna till tomten som vi fått. Mera sommar kan det nog inte bli.


Markus några semesterdagar tar slut här & nu vilket är synd då man blivit med fixa-växel i. Veckan ut har han lyckligtvis morgonskift så då hinner han jobba vidare på kvällarna. Ska försöka få pappa min att hjälpa honom med de bräden som sitter högst upp på gaveln eller alternativt om det finns någon ivrig bloggläsare, som vill klättra upp på stegen & hålla i. Vi erbjuder även målarbeten.

För mig återstår endast 11 arbetsdagar innan jag börjar min semester den 2.7!


Inga kommentarer: