onsdag 30 januari 2013

Äntligen!

Grattis!
Du har blivit uttagen till att buzza Belvita Breakfast!


Det är ljusår sedan jag fått vara med & buzza men äntligen valde Buzzador mig! Den här gången blir det att buzza genom bloggen då kampanjen är en sk BuzzadorBLOGG-kampanj så kraven var lite annorlunda än tidigare för att vara med. Tror att jag kom med för att jag ärligt svarade att jag aldrig nästan äter frukost, för att jag helt enkelt inte vill ha nånting på morgnarna & för att jag prioriterar sömn först.

Väntar i alla fall på att få sparka i gång men såg nyss att paketet inte ens har startat ännu, så det blir att svälta någon dag till. Ska få smaka på ovanstående kex: Yoghurt, Korn & Mjölk samt Honung & Nötter. Ska bli intressant & se om kexen, enl reklamen, kommer att ge mig energi för hela förmiddagen eller i 4 h timmar.

Inga kommentarer: