lördag 23 februari 2013

Första gången på snöskoter

Råkade på plastbrorsan då jag stakade mig fram på åkrarna uppe i byn. Frågade om han kunde komma & köra upp lite spår åt mig med snöskotern & ifall barnen kunde få åka en sväng på samma gång. Som vanligt ställde han upp. Berättade inget för barnen när jag kom hem annat än att mamma har en överraskning åt dem. När Markus körde upp på gården förstod de genast vad som skulle hända näst:

 Först fick Aaron åka.





Sen var det Frejas tur. Aaron förklarar hur man ska göra.





Tummen upp!

Glädjen var stor när jag sa att Aaron får åka en runda & att de får köra ännu fortare!


Det här är det fina med att bo så här & hur fint det är med vänner som alltid ställer upp. Behövs inte mycket för att glädja de små eller en vuxen som önskar skida lite på fritiden. Tack, Markus!

Inga kommentarer: