fredag 30 augusti 2013

Det närmar sig

Om fyra veckor är jag på väg till Kankaanpää på den första av fyra perioder rehabilitering. Igår hittade jag ett stort kuvert i postlådan som innehöll en massa information om stället & program. Med fanns också ett tjockt frågeformulär som ska fyllas i & skickas upp senast ett par veckor innan jag åker upp. Är ett steg närmare en intensiv men minnesvärd vecka med 9 obekanta vårdare. Rehabiliteringen kommer också att ge ett enorm stöd till min pågående viktminskning.
Är lite fundersam över hur vardagen kommer att se ut för Markus & barnen men jag hoppas att vi får allting pusslat tillsammans med släkt & vänner. Den största förlusten är att jag missar barnens julfester men får se om jag med hjälp av dagens teknik kan följa med på avstånd.

Inga kommentarer: