måndag 12 augusti 2013

Tillbaka

Jahapp, så var ledigheten över & vardagen här. En dag arbete & dagis bakom. Vardag betyder oxå att det är slut slappat & dags för löpning, stavgång & Kettlebell-viftande. Idag fick det bli stavar & en tur ner till båthamnen vid Strandtorp.


Precis som ifjol så började jag planera in återstående 10 semesterdagar genast jag återvände till jobb. Kom ju inte med i stadens ASLAK-grupp & var faktiskt rätt besviken över det. Företagshälsovården har gått hårt på att jag ska delta i någon form av rehabilitering. Har låtit allt sjunka in under semestern ända tills i förra veckan, då jag igen en gång surfade FPAs sidor runt efter passande grupp. Då föll ögonen på en ASLAK-kurs för SuPer-medlemmar var det fanns en plats kvar! Nu ser det ut som om den platsen är min men ropar inte hepp förrän bekräftelsen kommit på posten. Om & jag hoppas verkligen på att jag får åka iväg så tänker jag planera in semester direkt efter en rehabiliteringsvecka vilket skulle betyda en ledighet på tre veckor i sträck. Så hålla tummarna alla att det går vägen!



Så trots lite mörka moln på himlen så känner jag att det blir ett bra år framöver.

Inga kommentarer: