söndag 29 september 2013

Packat & klart

Väskorna står färdig packade i hallen. De är fyllda med en massa onödiga extra plagg som jag lagt med ifall att om jag skulle behöva dem. Hoppas jag kommit ihåg allt det som verkligen behövs. Eftersom jag ska rulla iväg med egna ferrarin, så kommer jag ju fort iväg till någon butik ifall jag skulle ha glömt nånting. Ja men just ja, duschtvål & shampoot skulle oxå med!

Meningen var att vi skulle gå på fotisavslutningen som börjar kl 18 men eftersom jag missat lite med hur länge bilresan upp dröjer, så får vi skippa den. Ska köra ca 215 km, som jag borde fixa galant på tre timmar (med paus medräknat), så om jag startar 18.30 hinner jag fint fram innan receptionen stänger för natten.

Har inte hunnit fundera så mycket på själva rehabiliteringen, får mera information imorgon bitti. Försöker att inte svänga tankarna till barnen för jag vet att Markus grejar det här men visst kommer jag att sakna dem. Freja har lovat ringa mig varje kväll & önska god natt. Under veckan kommer oxå min mamma & syster att ställa upp med att hämta dem från dagis, främst för att undvika superlånga dagvårdsdagar från 8 till 17.

De timmar som återstår till start, ska jag umgås med barnen.

Inga kommentarer: