fredag 27 december 2013

Loppis

Pantar på julfoton för att det ännu återstår julafton part 3 inkommande söndag. Då ska jag klick, klicka några bilder till & sen klämmer jag till med en bildserie om julen 2013.

Julen för ju alltid med sig en del nya grejer åt barnen & för att få plats med dem så måste man göra sig av med gammalt. Fick ögonen på Sesam-barnloppis januarierbjudande idag & slog till. Tog en tur dit, hörde mig för om bord & hade tur. Att få sälja prylar i tre veckor till priset av två & utan provision till Sesam, tycker jag att är ett bra erbjudande. När de dessutom meddelade att jag kan komma in med grejer med en gång, blev jag ännu gladare & ivrigare. Nu har jag gått igenom barnens leksaker, spel, pussel & kläder. Imorgon åker första grejerna till försäljning. Egna affärer kan man sen följa på nätet.

Spännande!

Sista semesterdagen idag. Eller jo, har helgen ledigt men sen borde jag hitta orken att återgå till vardagen & arbetet. Det dystra vädret de senaste dagarna har inte direkt fått en på bättre humör men tröstar mig med att vi går mot sommar & sol igen. Dessutom börjar vi ju året mjukt med åtta arbetsdagar på två veckor.

Mera helgdagar, tack!

Inga kommentarer: