tisdag 21 januari 2014

Sale over

På samma resa när Markus slängde mig till hamnen så tömde vi bort grejerna på Seesam. Slutresultatet var över förväntan & ca 390 € kommer att rassla in på kontot om några dagar. Tack till alla som shoppat vid plats 79, vet att många bekantat tittat förbi.

Ännu blev det något plagg kvar & de tänker jag fixa ihop till små paket, som jag låter gå billigt på nätet. Behöver varje slant just nu, så gör ett försök till ännu innan jag lämnar dem till någon klädinsamling.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan köpa om du har ngt trevligt kvar i st. 116/122!

Anna K

PÅ STRANDBYUDD sa...

Har en kasse fylld med kläder som jag ska leverera till er, så får ni titta igenom dem & plocka ut det ni vill ha.

Anonym sa...

Anna: Tack, vi gick genom allt igår och det var mycket som passade. Skicka kontonummer så betalar jag.