tisdag 11 februari 2014

Inget samtal

Är besviken på Watson som inte ringt upp. Vi är nu fjärde dagen utan sändning. I slutet på veckan borde jag lämna i en slutrapport över hur buzzandet har förlöpt. Känns synd att behöva ge dålig feedback då det startade så bra. Mailade precis kundtjänst på Watson & jag hoppas att de tar kontakt så fort som möjligt, precis som det automatiska svarsmeddelandet delgav oss. Det som harmar mest är att jag gick & beställde några kanalpaket som nu går om intet. Imorgon ska jag ännu be Partel kontrollera att allt är okej från deras sida.

Maxivision fungerar som det ska & vi tittar på TV som vanligt men saknar möjligheten att öppna tabletten eller telefonen, fortsätta filmen där jag pausade igår eller kolla på Grey jag missade igår. Allt det ovannämnda & lite, endast på några klick.

Inga kommentarer: