tisdag 9 juni 2015

Ett färre

Under brandkårskongressen i maj lyckades jag nästan skrapa loss ett födelsemärke på vänster axel. Hur det gick till vet/minns jag inte & jo, alkohol hade säkert med saken att göra. Bokade tid för borttagning av nippan & idag stegade jag in på företagshälsovården för att bli av med den. Tur nog så gick den att bränna bort så jag slipper hålla träningspaus den här veckan. På huden syns ett minimalt brännmärke & den svampliknande fläcken är ett minne blott. Tyvärr är jag täckt av tusentals födelsemärken så ingen annan lär märka att den är borta men för mig betyder det mindre bekymmer. Diskuterade också mitt växande födelsemärke på kinden, som mera & mera börjat besvära. Förutom gräsmattan som växer kraftigt på det bruna området så har det dessutom börjat utvecklas nya öar intill den ursprungliga. Den dag det finns lite extra fyrk, så blir det nog att sätta laserstrålen på den.

Inga kommentarer: