måndag 29 juni 2015

Simskola & träning

För första gången på länge smakade löpningen bra idag. Hårt gick det dessutom. Gillar veckans träningspass på LöPargas där man ska springa korta intervaller. Spelar man innebandy behärskar man det eller så kändes det. Dessutom passade jag på att göra en del av veckans utmaning då benen var färdigt uppvärmda.

Löpningen idag tog 40 minuter av min dag som också handlat om två simskolor vid olika stränder. I fyra timmar har jag suttit bänkad i min strandstol med en bok i handen eller en fyra veckor gammal fröken i famnen. Timmarna går fort då man har andra mammor att prata med & barnen ska förses med torra kläder & ätbart.

Imorgon igen. Då fortsätter jag att förbättra solbrännan. För barnen deltar mera än gärna i simskolan. Mamma, varför berättade du inte tidigare att det är så här roligt? sa sonen som inte ville till simskolan då han inte kan simma.

Inga kommentarer: