fredag 24 juli 2015

Wow, vilken upplevelse!

Blev så glad när de ringde från ModelLab & berättade att jag skulle få pröva på att vara modell för en dag. Bestämde redan under samtalet att nu gäller familjefoton, visste bara inte hur tusan jag skulle få Markus med på de bilderna.

Fick först ett rakt nej, följt av:
Du får ta med någon annan man.

Men mot slutet av veckan mjuknade han & så här i efterhand var det Markus som bestämde att vi tar alla foton. Vi hade aldrig kunnat plocka ut något bra bland de 125 bilderna, majoriteten var lyckade eller fina på sitt sätt.

Valde att köra vardagssmink eftersom jag inte ens använder mascara. Fick by the way beröm för mina fina ögonfransar. Markus & Aaron mattades ner med puder & på begäran sminkade de också Freja lite.

Tror vi vann jackpott med fotografen. Svenska Matilda var underbar att jobba med. Mjukades upp från stela, första bilder till rappare i keps. Barnen samarbetade super bra & levererade bild på bild. Släkt & vänner får vara beredda på fotoprodukter till jul. Bilderna är tagna med så hög upplösning att vi kan göra tapet av dem!

Har suttit & kollat på fotona i timmar. Blir så rörd av vissa, tårögd. Vem är den stiliga mannen på korten? Vems underbara barn har fastnat på bild? Jo, min Markus & våra små.

Inga kommentarer: