tisdag 22 september 2015

ENJO-kväll

Otroligt hur allt kan hopa sig på en & samma kväll. Kände en gnutta stress då jag fyratiden stega in i PIUG för lite sähly men den inhiberades pga få deltagare.

Valde istället att köra dubbla pass på Sports Gym. Nånstans däremellan hann jag avhämta Aarons pass & för att hinna till Folkhälsan-huset i tid rusade jag några minuter tidigare från Sports Gym. Puuust!

Trots allt är jag glad att jag deltog på ENJO-kvällen. Det var alltså inte fråga om försäljningstillfälle utan mera kort föreläsning samt förevisning av deras nya kollektion. Funktionen hos de olika produkterna har inte ändrat men de har däremot fått en ny look. Modern & fräsch, tycker jag.

Inom snar framtid blir det aktuellt med party, ska göra Spanien först. Får hoppas att syrran & jag hittar en kväll som passar. Tomhänt kom jag heller inte hem ikväll, lyckades vinna en badrumssvamp på lotteri.

Inga kommentarer: