torsdag 7 april 2016

Mental svacka

Har hela veckan känt mig orkeslös & nedstämd. Det är kanske inte så konstigt då sjukdom & elände drabbat flera nära de senaste veckorna. Lider av enorm sömnbrist & är tacksam att jag efter morgondagen har sex dagar ledigt.

All träning den här veckan har jag tvingat mig till. Dagens styrkepass var extra tungt men är glad att jag tog mig till gymmet eftersom det betyder ledig kväll imorgon.

Dystra tankar behöver botas med sol & värme. Ikväll kom jag äntligen för att boka Spanien-resan vi planerat i månader redan. Har väntat att priserna ska landa på en trevlig nivå. I september bär det av till värmen, den här gången blir det bara vår familj. Blev en passlig födelsedagspresent åt Markus & Aaron.

I år tänker jag stolt visa upp min trimmade kropp i en fin bikini längs med poolkanten. Nu gäller det att resa sig ur den här svackan & det tänker jag fixa med mycket sömn. Kan ju för tusan inte ge mig nu när vikten pekar neråt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej. Har kommit till det att ska man ha ledigt och koppla av så måste man sticka iväg annars stressar man bara över allt som borde göras. ...