söndag 22 augusti 2010

Gråa hår

Vår dotter håller på att driva oss till vansinne! Tar nog inte länge innan både sambo & jag får gråa hår. Tyckte hon var jobbig för dryga året sen men det här tar nog priset. Det värsta tycker jag är att hon bara småflinar eller skrattar då vi nekar/förbjuder henne. Det gör en ju bara mera förbannad! Aaaargh!

Nå, alla säger att det är en fas som snart dalar ut & att vi kommer att få en lugn & harmonisk fröken igen. Jag undrar! Tycker det här har hållit på i evigheter redan. Mycket ger hon ut över Aaron, stackarn får sig hela tiden. Vi har nog informerat henne, att en vacker dag så kommer hon att få tibax. Lillebror börjar redan vara bestämd & vet precis vad han vill.

Ikväll blir det kalas hos brorsan. Frun i huset fyller år. Skoj att komma iväg & träffa släkten lite. Hos andra behöver jag inte vara orolig över Frejas beteende, där är hon oftast som en ängel. Helst borde inte jag vara på plats, då skulle vara ännu snällare... Efter kalasandet blir det 2 timmar träning. Tur att det är den vägen, alltså kalas först, så får jag bortbränt alla tomma kalorier som jag troligtvis kommer att vrida i mig.

Imorgon börjar då sista lediga veckan. Ärligt, så känns det fortfarande inte bättre...

Inga kommentarer: