onsdag 27 oktober 2010

Formen kanske lite bättre.

Idag, första gången på dryga två veckor, mår jag lite bättre. Har varken haft känningar av hjärtklappningar eller illamående. Medicin tar jag varje morgon & fasar för den dagen, när jag ska lämna dem bort på prov eller hoppeligen för evigt!

Spelandet i helgen gick utan bekymmer. Kunde på något vis koppla bort mina hjärtbekymmer & spela på för fullt. Kändes förstås trist att vi gick & förlorade bägge matcher men om man trots hyffsat & bra spel förlorar, så får man väl känna sig nöjd. Vår tränare tyckte vi gjorde bra ifrån oss & det är väl huvudsaken.

Rea i Crocs-affären idag, så packade Freja & mig till Åbo. Freja fick nya vinterstövlar, spanade själv in ett par nya vinterstövlar men höll mig för att shoppa loss. De gamla Crocs-stövlarna fungerar ju ännu, så vad tusan ska jag med nya till!

Kvällstur imorgon. Håller tummar & tår för att barnen ska förstå att sova länge.

God natt på er

Inga kommentarer: