måndag 27 december 2010

Lite ombyte är aldrig fel

Tyckte bloggen min behövde förnyas lite. Roligare att titta in när bakgrunden ändrat, tycker jag i alla fall.
Har första dagen semester idag, första dagen av en två veckor lång semester. Vi har inga som helst planer, förutom att besöka mommo & fammo på bäddavdelningen. Idag tog jag Freja med till Mylly för att byta ut skridskorna hon fick mot en nummer större. Efter det tog vi lunch på Ikea. Otroligt att man för 6 € får god mat & efterrätt för två personer. Lustigt ställe Ikea, det är helt omöjligt att komma ut därifrån utan nånting.
På hemvägen åkte vi först via posten efter min nya vinterjacka, som är helt ljuvlig, för att sedan hälsa på damerna på avdelningen. Dagny kommer att få åka hem på torsdag & fammo ska stanna några dagar till främst för att ta lite bilder & för att kolla att hon hålls på benen.
En sak har vi lovat Freja under vår gemensamma semestervecka & det är att åka & simma. Oklart ännu vilken dag det blir men hoppas lite på morgondagen. Oklart oxå om det blir vanliga simhallen eller Caribia. Hoppas själv på det senare...
Bykmaskinen har gjort sitt. Betyder bara en sak. Dessutom hör jag hur konfektasken ropar Öppna mig!

Fin flinga i granen. Matchar bloggens bakgrund.

Inga kommentarer: