söndag 23 januari 2011

Ännu mera fest!

Jag hittade ett kuvert i postlådan. Ett kuvert som innehöll en silverfärgad inbjudan till fest! Fest är ju aldrig fel & den här gången går det i silvertema. Har redan googlat runt efter en fräsig partydress i silver!

Fest var vi på igår också. Paroc hade sin årsfest på Nådendals bad & om man bortser från att Markus lyckades välta ett glas rödvin över mig, så var det en riktigt lyckad kväll. Det enda minuset var det långa köandet vid bardisken, för vem har tid att vänta långa tider när man dör av törst...

Kommande helg blir det igen lite alkohol men absolut välförtjänta glas efter innebandyturnering! Efter matcherna ska vi basta, simma, äta & umgås på Airisto Spa. På hemsidan ser det ju hur mysigt ut som helst & de som har bastat där innan, har inte haft något att klaga på.

Blev lite fundersam i veckan då kompisen min hade luren avstängd men allt fick sin förklaring följande dag, då jag förstås ringde henne på nytt & hon meddelar att hon är på BB! Svårt att prata i telefon när man krystar ut en liten kille på 51 cm & 3.3 kg. Hade planerat åka & hälsa på nyblivna mamman idag men så fick de åka hem vid lunch. Får vänta någon dag nu, så att de blir bekanta med varandra & lillkillen hemmastadd, innan jag åker över & snusar lite på honom. Hade ju köpt ett rosa plagg färdigt men det väntar på följande bebis bland kompisarna, för flera bebisar blir det säkert men frågan är bara att när...

Inga kommentarer: