onsdag 2 februari 2011

Kryssning i helgen eller inte...?

Fick lämna jobbet tidigare igår då rent ut sagt mådde pyton. Värsta graviditetsillamåendet på morgon som småningom övergick till värk i samtliga kroppsdelar. Min mjuka arbetsstol kändes som värsta kyrkobänken & fick ingenting till stånd. Blev lite småsur då termometern visade en temperatur på 36.7, vilket skämt alltså! Nå, väl hemma hade jag 38.6 & sängen kom att bli mitt hem för ett dygn framöver.

Ett & halvt dygn senare, i skrivandets stund är de värsta febertopparna på över 39 grader ett minne blott, hoppas jag. Istället får jag titt som tätt sitta på tuppen.


Vad är det för sjuka som invaderat min kropp?

På fredag är det meningen att åka iväg på kryssning med ett annat par, UTAN barn. Om febern släppt helt & hållet imorgon, om magkramperna minskat (jo, kan leva med lite plågor), så åker vi nog.

1 kommentar:

Jessica sa...

Usch då! Låter inte trevligt det där! Hoppas du kryar på dig fort och att ni kommer er iväg på er resa!!