onsdag 19 oktober 2011

Fyndade på outlet

Märkte till min fasa att Aarons halare är storlek 92.
Har länge funderat varför det inte ryms någon fleecejacka under...
Hur kunde jag ha missat det? Hade jag sett det tidigare så hade jag ju kunnat söka efter en på barnloppiset som var i helgen...

Är väldigt förtjust i Frejas Ticket to heaven-halare som jag fyndade som ny på Huuto i våras, så tänkte att Aaron oxå ska få en sådan.


Freja tycker väldigt mycket om sin halare, trots att den är mörkblå. Den är väldigt rymlig & tror att vi kommer att få extra plagg även på Aaron under den här.

På Ticket to heavens egna hemsidor har de en väldigt bra outlet-försäljning med kläder till halva priset. Åt Aaron valde jag en hel svart Uffo suit, exakt samma modell som Freja har nu.

Det var meningen att bara Aaron skulle få ny halare men när jag såg den lila modellen med blommor på, så tog jag en åt Freja oxå.Kanske inte så fiffigt att välja en färg som Aaron inte kan ärva men tycker nog att Freja ska få vara lite flicka ibland oxå & inte bara vara tvungen att gå i neutrala färger med tanke på att Aaron ska ha kläderna. Hoppas hon gillar den här.

Inga kommentarer: