torsdag 12 april 2012

Viktnedgång

Titta vad mamma har släpat in i vårt vardagsrum!


 Nu ska jag försöka skärpa mig, nu måste jag bli några kg lättare. Markus trodde jag blivit tokig då jag avtalat med min syster om att låna hennes crosstrainer. Ett dygn senare stod den i vårt vardagsrum. Nu tänker jag med hjälp av den, någon länk nu & då, enstaka promenader med & utan stavar, på innebandyplanen & med rätt sorts diet göra mig av med överflödigt fett på min kropp!

Till er som inte trodde att jag skulle stiga upp på den:

DEN ÄR ANVÄND FLERA GÅNGER!

Jag kan dessutom berätta att det är tungt & svettigt men tar på nöten något enormt. Gäller att ha bra att se på i TV eller bästa musiken i lurarna.

1 kommentar:

Malin sa...

Jag testade crosstrainern på gymmet hit i Borgå och gillade den mycket man får bra upp pulsen på intervallträningen. Sku själv vilja ha en hemma men de är liiite on om plats ;). Lycka till!! sku själv borda ta mej i kragen å börja få bort mina 5 kg :)