torsdag 11 april 2013

Absolut rätt person för denna kampanj

Blev minst sagt paff, överraskad men också väldigt glad över att Buzzador valt just mig för deras nya kampanj för Hälsans kök. Alla produkter från Hälsans kök är vegetariska och huvudsakligen ovo-vegetariska (nytt begrepp för mig, betyder att de innehåller både grönsaker & ägg). Passar perfekt för mig som inte så mycket i grönsaksväg, förutom salladsblad, gurka & lök.






Nu väntar jag presentkort på posten & bara det kommit skall jag fylla vår frys med köttfria burgare, sojakorvar & vad annat de har att erbjuda. Ska verkligen bli intressant att smaka deras produkter.

1 kommentar:

Anna sa...

Hej! Vad roligt att du får prova olika produkter!

Jag har inte smakat dem men måste säga att jag var lite besviken när jag i butiken kollade just de produkterna, för t.ex. sojakorvarna innehöll mera veteprotein (gluten) än soja... Men kanske är de ändå hälsosammare än vanlig korv. :)

Väntar på att höra hur de smakar.