onsdag 25 september 2013

11.3

Vågen fortsätter visa siffror som jag blir glad över. Idag landade jag på -11.3 kg. Nu återstår 5.5 kg till ett normalt BMI. Funderade för någon vecka sedan om jag skulle lägga i en växel till & dra ner ytterligare på intaget men eftersom det gått stadigt neråt valde jag att fortsätta så här. Känns tokigt att börja rubba på maten desto mera då innebandysäsongen börjat & kroppen behöver energi för att orka springa.

Nästa vecka blir det som sagt rehabilitering & jag hoppas att veckan där ska ge mig det lilla extra för att få bort de sista kilona. Den senaste tiden har det varit lite motigt men det tycker jag inte är så konstigt då man kämpat på i snart ett halvt år. Efter nästa vecka är jag säkert laddad med nya krafter & kanske någon ny ide' för att bekämpa fetman.

BMI idag 26.9.

Inga kommentarer: