måndag 23 september 2013

Snart

I söndag bär det av mot Kankaanpää & fem intensiva dagar fyllda med gruppdiskussioner, träning, mat & utvärdering av den fysiska konditionen. Kommer att starta upp på söndag kväll för att undvika en oerhört tidig väckning + 2.5 h bilfärd som kan påverka humöret & orken för hela veckan. En god natts sömn & en rejäl frukost på måndag morgon ger nog bättre grund.

Är lite spänd över att allt kommer att gå på finska, att jag troligtvis inte känner någon av de andra deltagarna samt över min rumskamrat. Tack & lov är jag inte den blyga & tillbakadragna typen men man vet ju aldrig vad för prick man kan vara tvungen att häcka med.

Har också funderat mycket på vad som ska med men tror jag kommer att packa vartenda ett träningsplagg jag äger för att slippa byka. Eftersom jag tar egen bil spelar det ingen roll vad packningen väger.

Följande saker var uppräknade på infobladet som kom på posten:

Bekväma fritidsplagg
Utrustning för motion inom- & utomhus, tillräckligt med byteskläder
Pyjamas, baddräkt samt badrock
Hygienartiklar (endast doftfria)
Väckarklocka

Man får tydligen inte sova näck, än mindre gå omkring svettig men inte dofta gott & helt klart önskar de att man kommer upp i tid på morgnarna för första jumppapasset som börjar kl 8. Badrock hade jag nog aldrig ens tänkt på att ta med men den ska absolut med så slipper jag hyra deras.

Blev lite småpirrigt nu. Snart är jag där.

Inga kommentarer: