torsdag 8 maj 2014

Iväg igen

Några dagar hemma, få arbetsdagar & iväg igen. Sitter som bäst i taxin på väg mot Helsingfors för att ta m/s Gabriella till Stockholm. Det är dags för SuPers svenska studiedagar!

Den här gången hade jag väldigt dåligt att vara då jag efter pussar & kramar stängde ytterdörren. Hemma lämnade jag en prickig & febrig son, en magsjuk dotter & en flunssig sambo. Markus behövde inte fundera på nå arrangemang utan jag meddelade dagis/förskola, skoltaxi samt min pappa över läget hemma. Nu hoppas jag att både Markus & Aaron slipper magsjuka, att om någon borde insjukna nu så är det jag.

Har knappt sovit nå i natt. Låg vaken & väntade på att Freja skulle kasta upp. Precis som tidigare, kastade hon upp i sömnen & man kan ju då föreställa sig hur slutresultatet ser ut. Tack & lov var gångerna få.

Nu ska jag i alla fall lite försöka njuta av kursdagarna. Hoppas på givande föreläsningar, förväntar mig lite extra med tanke på rubrikerna. Ikväll blir det nog sängläge tidigt, får försöka ta del av nattklubbslivet på hemvägen istället.

Inga kommentarer: