torsdag 4 september 2014

Motion i mängder

Räknar timmar. Vi närmar oss slutet. Ville inte rehabilitera mig med personer från samma arbetsgrupp, än mindre på finska men så här blev det & jag är så nöjd! Snart lämnar jag Kankaanpää med massor i bagaget - goda vänner, sundare livsvanor, en friskare kropp & mera ork.

Resultaten i gångtesten visade sämre än senast men tillsammans med vår handledare kom vi fram till att pappren brinner bra & att jag ska glömma den. Helt fel test för mig. I muskeltesterna kammade jag hem femmor i samtliga delar. Är mest nöjd över magdelen där jag gjorde nästan dubbelt flera upprepningar än för ett år sedan.

Vi har haft massor med fysisk aktivitet de senaste dagarna. Bara idag har vi hunnit lyfta skrot, slängt frisbeen & dansat zumba. Igår körde vi gamla hederliga stepbrädet & testade nykomlingen Foamroller, som nästan fick en att gråta. Imorgon hinner vi ännu med en timme vattengymnastik innan slutplädering & farväl.

Det är i alla fall bestämt att vi ses i april 2015. Platsen är fortfarande öppen.

Inga kommentarer: