söndag 4 oktober 2015

Resa eller inte?

Börjar snart tro att det inte är meningen att vi ska komma iväg på den här resan. Aaron mår bättre, febern höll i sig i tre dagar, som högst närmare 40 grader. När jag återvände till omklädningsrummet efter andra matchen idag hittade jag på telefonen en bild på en blodig Aaron. Markus hade skickat foto och skrivit att lillebror plötsligt fått näsblod, som runnit till ordentligt, helt utan orsak. När han dessutom meddelade att Aaron klagat på ont i bröstet, började oron krypa i kroppen.

Grabben mår bra och grejar på precis som tidigare men nu funderar man ju vad för virus han drabbats av. Om den här sjukan tänker ställa till det för oss, så vill jag att det sker innan vi åker. Visst får man ju hjälp i Spanien också men nog känns det mycket tryggare att åka in till sjukhus här.

Nå men, vi får tro att näsblodet var en engångsföreteelse...

P.S. En lite småkomisk grej är att bakluckan på min bil inte går upp men det hoppas jag att någon snäll bilmekaniker i byn hinner fixa. Kan vara svårt att få alla väskor med annars.

Inga kommentarer: