fredag 11 mars 2016

Om en vecka

Nästa vecka lördag kommer jag att träffa dem, de resterande nio som kommer att ge benet under 12 veckor för att komma i sommarform. Det är dags för Kesäkuntoon 2016!

I förra veckan fick vi ett mail med information & hemläxor inför första träffen. Ska plita ner målsättningar, göra en matdagbok & fotografera mig från alla tänkbara vinklar. Det sistnämnda kommer Markus att hjälpa mig med.

Matdagboken har jag avsiktligt väntat med. Under semestern har jag nämligen kunnat äta rätt hyffsat så tänker fylla i den under nästa vecka då jag både jobbar dags- & nattpass. Känner att jag behöver mest hjälp med födointaget under arbetstid, om det sen är dag, kväll eller natt.

Målsättningar då? Vill ju lägga ribban hög med rejäl viktnedgång men hoppas kanske mera att vikten kommer att gå ner obemärkt tack vare justering av matintag & träning. Allt jag önskar är en fastare kropp samt en knopp med sundare tänk.

Inga kommentarer: