onsdag 29 september 2010

Bloggens första kommentarer

Vad jag blev glad, när jag såg att någon kommenterat i vår blogg eller ja, min blogg, då Markus aldrig skriver något, fast jag sagt att han får. Hoppas kommentarerna blir bara flera & flera :)

Vem som helst kan kommentera men jag bestämmer vad som publiceras.

Vi har sjukstuga igen. Aaron är flunssig igen eller fortfarande, har svårt att säga vilkendera. I morse konstaterade Markus att ena ögat är inflammerat & det blev besök hos doktorn. Det var inte bara ögat som var rött utan också trumhinnan. Valde dock att avvakta ett par dagar, då ingen vätskenivå sågs bakom trumhinnan. Gör en istället en öronkontroll på fredag. Vill inte ge antibiotika i onödan åt honom. Markus har varit hemma med honom två dagar, imorgon tar jag över. På fredag hoppas vi på en normal arbetsdag för oss bägge samt en trevlig dag hos dagmamman för barnen.

Inga kommentarer: