lördag 2 oktober 2010

Nu börjar det stora äventyret



skrev tränaren i mailet till oss i veckan. Idag började det minsann!

Klockan är snart elva & jag är minst sagt mör i kroppen efter två helt annorlunda matcher. Först mötte vi Sheriffs, som vi visste att skulle bli tufft motstånd. Förlorade matchen 4-0, med samma målskillnad som i träningsmatchen tidigare i höstas. Synd bara att vi inte fick in ett mål...

Mål gjorde vi däremot i andra matchen mot SC Toivo. Hela 11 st, varav två var mina! Jej! Tempot från första matchen höll liksom i sig & vi körde över dem. 11-0, helt otroligt!

Känns som sagt i min arma 30-åriga kropp att jag sprungit som en tok, kämpat & ärligt jo, spelat fult ;) Tycker man får spela tuffare spel nu än då jag spelade innan. Är det så eller tycker jag bara så? Domarna vi hade idag såg nog ingenting, så kanske det beror på vem som visslar...

Dalsbruk nästa då den 23.10. Hoppas på lika fint spel då oxå!

Inga kommentarer: