fredag 14 januari 2011

11 år

Kan inte förstå & vill inte tro att det gått 11 år sedan Benja gick bort.
Trots min livssituation idag, så river det till i hjärtat när jag tänker på honom.



Kommer ihåg det sista ögonblicket som igår. Den sista blicken, det sista andetaget. Panikkänslan jag fick men också stor lättnad över att han äntligen slapp allt lidande. Är glad ännu idag att jag var där, att han inte behövde dö ensam.



Tack till

syrran för att du var där
mamma & pappa för att ni tog mig hem
Benjas föräldrar för stödet tiden efteråt fram till idag
mina vänner för att ni finns
Markus för att du älskar mig

3 kommentarer:

Linda sa...

tack... blir tårögd då jag tänker tillbaka till den natten... men som du säger så visst kändes det skönt att han inte behövde vara ensam.

kramar...

Camilla sa...

nstiJa tiden går fort, Benjas tid blev dock allt för kort!

Emmi sa...

Ögonen tåras och näsan börjar snörvla.