söndag 9 januari 2011

Två veckor semester till ända...

Imorgon ska jag tillbaka på jobb efter två ljuvliga veckor av ledighet. Vet att det på jobb väntar tunga veckor framöver men det är bara att ta en dag i taget. Vi går mot våren vilket medför ljusare tider & mindre stress på jobb får man hoppas. Men genast imorgon ska jag planera in följande lediga dagar :) Har ännu en vecka att ta ut innan sommaren.

Gårdagens blidväder, nattens regn & dagens plusgrader har gjort snötäcket betydligt tunnare än för någon dag sedan. Det milda vädret kommer att hålla i några dagar. Blidväder betyder förstås lite annan klädsel för barnen, så får ta & gräva fram regnkläderna igen.

Kalendern är i alla fall fullspäckad med program fram till mitten av mars. Fem turneringar är inprickade mellan kryssning, fest & jobb. Kan lugnt påstå att jag vet vad jag sysslar med ända fram tills dess. Innebandyn sparkar i gång igen nästa söndag, ska bli roligt att spela matcher! Får se hur den här omgången slutar.

Sist ett kort på mina små busar:


Annars, om man klickar på fotona i bloggen, blir de större :)

Inga kommentarer: