tisdag 29 november 2011

Nästan alla klappar fixade

Har så gott som alla julklappar köpta. Det är otroligt med tanke på att jag är den där "rusa från affär till affär dagen innan julafton". En del av klapparna är ännu på väg på posten, så bara allt väl är här så återstår packandet.

I nästa vecka ska jag åka till Stockholm med min mamma. Eftersom alla klappar är införskaffade så tänker jag satsa på mig själv istället. En mysig juloutfit skulle inte vara helt fel. Markus julklapp är öppen ännu men får hoppas att det reder sig på den resan. För att få julpaketen paketerade så behöver man ju julpapper & det vet jag att finns på Lagerhaus.

Innan resan ska vi fira Freja. Vår lilla dotter fyller 4 år i måndag. Kan inte riktigt tro att det är så många år sedan vår skrynkliga lilla fröken kom till världen i skenet av adventsljusstaken. Hela lördagen kommer vi att baka för kalaset på söndagen. Ni kan tro att Freja väntar.

Inga kommentarer: