tisdag 12 februari 2013

Kort arbetsvecka

Väldigt få arbetstimmar den här veckan. Eftersom jag var hemma med sjuka barn igår så landar de på 5 timmar & 15 minuter. Är resten av veckan ledig. Borde egentligen arbeta på söndagen men eftersom jag gjorde extra timmar i förra veckan så fick jag ledigt.

Det här betyder absolut inte att vi inget program har, tvärtom. Idag släpade jag mig till tandläkaren, imorgon ska jag på talterapi med Aaron, på eftermiddagen till en kompis på visit följt av innebandyträningar x 2. Alla hjärtans dag är bara fyllt av hjärtan än så länge men på fredag ska det simmas, ätas köttsoppa hos min mormor, hämtas mamma från bussen, bollskojas & sen ställas i ordning för lördagens vändans. Då förstår ni säkert vad lördagens program är. Tidigt på söndagen blir det start mot Björneborg för innebandyspel & en turnering var vi borde kamma hem åtminstone två poäng.

Men det är väl så här lediga dagar ska se ut, det är ju under de dagarna man ska försöka hinna med allt man annars inte får inbokat pga arbete.

Inga kommentarer: