söndag 8 december 2013

ASLAK period II

Skrothögen tog mig ända fram till Kankaanpää utan bekymmer på vägen. Ju längre norrut jag kom, desto vintrigare blev vyerna & för tillfället snöar det. Lägenheten är lite annorlunda än senast men på ett bra sätt. Här finns ett kök & en soffa som gör det lite hemtrevligare men endast en toalett (hade 2 st senaste gång). Tog reda på att det anländer en rumskompis ikväll, så första kvällen & natten blir lugn. Imorgon kl 9 sparkar vi igång period II!

Lämnade efter mig en liten pirat med hennes skeppskatt, en helvild Super Mario-fantast som gjorde allt för att få spela Nintendo & en sambo som jublade FEST när jag gick, så tror de kommer att klara sig.

Har beslutsångest just nu. Ska jag ta en promenad i ett vintrigt, kyligt Kankaanpää eller ska jag hoppa ner i en varm bassäng & simma några längder? Borde fixa julkorten oxå. Å andra sidan är filmen jag ser på rätt så bra. Mycket att tänka på.

Inga kommentarer: