torsdag 2 januari 2014

Trevlig överraskning

Idag är egentligen första officiella försäljningsdagen på Seesam i StKarins men fick några extra dagar i samband med januarierbjudandet . Bra så för när jag besökte loppiset för påfyllnad idag hade jag sålt lite mera grejer än vad som registrerats på nätet. Att det dessutom rörde sig om över 70 € & dubbelt mera än vad jag trodde, fick mig att le en aning.

Hyllorna var rätt så tomma så gjorde en total makeover & säljer nu Frejas plagg. Aarons kläder får vänta en liten vecka då jag igen kommer att skifta om. Min plats är inte stor & finns inte en chans att man skulle få upphängt allting på en gång. Men eftersom jag har bokat för flera veckor så passar jag på att byta om för att sista veckan förhoppningsvis få rum med allt.

Vink, vink! De som behöver basplagg åt fröken i storlek 116-122, titta in på Seesam & orientera er fram till plats 79 invid lekhörnan.

Inga kommentarer: