fredag 3 januari 2014

Trött

Det är nånting exotiskt över bilden nedan. Hittar mycket fint under promenaderna & ofta blir det att ta kort. Skogen här omkring är välskött & det är lätt ta sig fram ifall man väljer att vika av från skogsvägen. Börjar kunna en hel del stigar & genvägar nu vilket gör det roligare att traska då man har valmöjligheter vad gäller sträcka, underlag & utsikter.
Tre lediga dagar framför & kommer att bege mig ut dagligen. Blev inte mycket frisk luft under veckan så ska ta överdos av det i helgen. Slutet av arbetsveckan har varit krävande med svåra bedömningar & beslut. Positiva ord från patienter gav dock mig en kick av ork & vilja att fortsätta. Sover oroligare igen pga flera orsaker, vilket tär på krafterna dagtid, men ska försöka ta igen lite i helgen. Hoppas att barnen sover länge & att katterna håller låg profil.
Lite loppisnytt oxå. Efter ommöbleringen har jag sålt rekordmånga plagg, över 20 st, men med tanke på hur mycket folk där sprang igår medan jag grejade på, så är jag inte förvånad. Nu hoppas jag oxå att det saknas lite från slutsumman jag ser på nätet, precis som det gjort hittills. På söndag lär det senast klarna.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Fin bild. Höstigt i skogen, men vårigt då man ser åkern :) Jag var igår och handla lite från din hylla.

PÅ STRANDBYUDD sa...

Tack för att du hjälper till med tömning av skåpen ;)