fredag 11 april 2014

Före & nu

Det finns inte många bilder tagna på mig under de senaste åren. Tack och lov? Synd? Kanske lite av bägge för visst känns det nu bra att blicka tillbaka & konkret se att en viktnedgång på över 10 kg faktiskt syns. Bilden ovan är tagen hösten 2011 & jag tror att jag samlade på mig ytterligare några kilon efter det. Fotot som Tiina tog på mig under turneringen i söndags får mig verkligen på gott humör. En stor klapp på axeln. Det här har jag gjort bra!

Hittade på samma gång bildbevis på att mina inneskor snart har varit 3 år i bruk. Någon i laget påstod att de är rätt så nya. Tippade själv på att de rullar på sin andra säsong men nu förstår jag varför svettstanken inte försvinner mera, varför tyget har gått sönder & botten är slitet. Fortsätter tanten spela i höst så behöver hon absolut nya tossor.