söndag 27 april 2014

Samlar krafter

Vägen upp idag var extra lång. Valde att nappa några geocachar & igen blev det gömmor vid kyrkor eller välsignelsekapell. På en söndag. Då kyrkklockorna ringde i bakgrunden. Var tvungen att balansera upp med en cach vid en bensinmack.

Precis då jag började skriva dök grannen upp. Lappeenranta-damen har igen startat tidigt. Visste, då mannen i reception räknade upp namnen på rumskompisarna, att jag inte blir ensam i natt. Roligt med sällskap i kämppän, rummet får jag för mig själv i natt.

Ännu är veckans program öppet. Allt jag vet är att vi börjar kl 9 imorgon. Före det serveras frukost. Hoppas på underverk gällande flunssan, för annars kommer jag inte att fixa den här veckan. Lider av konstant huvudvärk, som mediciner & vila inte fått bukt på ännu. Ser fram emot långa promenader, någon löptur eller cykelrunda men just nu orkar jag just & just gå några 100 meter. Undrar vad det är för virus som angripit mitt försvar? Kan ju oxå bero på att jag precis spräckte 35 år.

Inga kommentarer: